Subject: Küsimus seoses taustauuringu praktikatega riigiasutustes
From: Birgit Brük-Kreitsmann <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 29 Oct 2024 15:18:03 +0200

Tere,

Kirjutan Haridus- ja Noorteametist seoses taustauuringutega. Soovin Harno 
värbamisprotsessis taustauuringu tegemise/mitte tegemise teema selgemaks 
saada ja pöördun sellega seoses teie poole.

Kas kandidaadi nõusoleku alusel on lubatud teostada taustauuring nii 
avalikest allikatest (suhtlusvõrgustikud, blogid, avalikud registriandmed, 
kohtulahendid jne) kui ka mitte avalikest allikatest (karistusregister, 
endised tööandjad jne)? Kui see on lubatud, siis ka kõikidele 
ametikohtadele?

Parimat

Birgit Brük-Kreitsmann

Värbamise ja töösuhete partner

Haridus- ja Noorteamet

Tel: 53765987
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.harno.ee/> www.harno.ee